Internet, Telefon, Systemy alarmowe, Telewizja przemysłowa - DragonNET.com.pl

DragonNET.com.pl

ul. Polna 37A/2
87-720 Ciechocinek
 

Kontakt z nami:


tel. +48 510 061 731
tel. +48 508 356 270

 
Zapraszamy!

Pomoc

Przedstawiamy Państwu liste najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Mamy nadzieję że choć w małej części rozwikłają Państwa wątpliwości. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Internet, Telefon, Systemy alarmowe, Telewizja przemysłowa - DragonNET.com.pl

Najczęściej zadawane pytania...

1. Jakie są możliwości techniczne i co potrzebuje by podłączyć się do sieci DragonNET.
 
- Orientacyjny zasięg sieci to teren miasta Ciechocinka, Aleksandrowa Kujawskiego, Gminy Odolion, Raciążek, Podole oraz wszędzie tam, gdzie zachowana jest widoczność optyczna do któregokolwiek z naszych nadajników.

2. Czy jest to legalne?
 
- Firma DragonNET jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych pod nr 7413 – posiada status operatora, świadczone usługi są w pełni legalne, posiadamy zarejestrowaną działalność gospodarczą, jesteśmy płatnikiem podatku VAT, na świadczone usługi wystawiamy fakturę VAT 22% bądź paragon z kasy fiskalnej. (uwaga! Terminowa wpłata abonamentu oraz FAKTURA VAT Jest to jedyny dokument umożliwiający skorzystanie z ulgi podatkowej przysługującej z tytułu użytkowania Internetu – proszę nie dać się nabrać na żadne rachunki uproszczone itp.) Wszyscy inni świadczący usługi dostępu do Internetu nie posiadający wyżej wymienionych zezwoleń i dokumentów działają nielegalnie w oparciu o Polskie Prawo.

3. Jaka jest procedura założenia Internetu.
 
- Jeżeli jesteś zainteresowany podłączeniem do sieci, skontaktuj się z firmą telefonicznie (preferowana forma kontaktu) , bądź za pomocą formularza w dziale kontakt, podając swoje dane kontaktowe, adres zamieszkania, miejsce instalacji oraz oczekiwania tj. przepustowość łącza, ilość komputerów, itp. Po ustaleniu terminu dogodnego dla klienta, nasi instalatorzy sprawdzą możliwości techniczne podłączenia do Internetu.

4. Jaki jest koszt podłączenia do sieci?
 
- Koszt podłączania do sieci ustalany jest indywidualnie po wizycie i sprawdzeniu warunków technicznych u zainteresowanego klienta. Oczywiście wizyta jest bezpłatna – nie pobieramy żadnych opłat za sprawdzenie warunków technicznych. Usługa realizowana na sprzęcie dzierżawionym klientowi przez firmę DragonNET na czas trwania umowy – Klient ponosi jednorazową opłatę z tytułu dzierżawy sprzętu tj routera, anteny, itp. W wysokości nie większej niż 1/3 całkowitego kosztu instalacji. Pozostałą kwotę pokrywa firma DragonNET. Po zakończeniu umowy klient zobowiązany jest do zwrotu sprzętu. Jeżeli posiadasz już własny sprzęt, np. router bezprzewodowy, kartę bezprzewodową, antenę, po ich weryfikacji, całkowity koszt podłączenia wyniesie 1 zł + VAT.

5. Czy muszę posiadać linię telefoniczną.
 
- Nie, linia telefoniczna nie jest konieczna do korzystania z sieci DragonNET, tak więc nie ponosi się kosztów związanych z abonamentem i utrzymaniem linii telefonicznej.

6. Jaką mam pewność że będzie działać?
 
- W przeciwieństwie do innych dostawców u nas po sprawdzeniu możliwości technicznych następuje instalacja oraz podpisanie umowy. Usługa jest uruchamiana w obecności klienta zaraz po instalacji. Nie trzeba czekać na aktywację usługi oraz ponosić dodatkową opłatę z tym związaną. Od momentu instalacji i podpisania umowy klient ma 7 dni na przetestowanie jakości naszych usług. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń lub niezadowolenia firma DragonNET demontuje zainstalowane urządzenia, zwraca opłatę instalacyjną. Koniec z przysłowiowym „kotem w worku” – proszę nie dać się nabrać na piękne słowa bądź telefony reklamowe firm konkurencyjnych.

7. Czy są ograniczenia/opłaty za ilość ściąganych / wysyłanych danych?
 
- Nie, Firma DragonNET nie praktykuje tego typu metod. U nas dostęp do Internetu nie ma limitu wysyłanych / pobieranych danych.

8. Czy będę mógł korzystać z telefonii VoIP, komunikatora Skype, kamerki, bankowości elektronicznej?
 
- Ależ oczywiście – Firma DragonNET posiada na chwile obecną 2 niezależne łącza klasy operatorskiej o gwarantowanej przepustowości co zapewnia wysoką jakość rozmowy oraz płynne przesyłanie dźwięku i obrazu z posiadanej kamery internetowej. Nie występują również problemy z bankowością elektroniczną. Zwykle niska jakość abonamentu wiąże się z kiepską jakością świadczonej usługi – ale nie u nas!

9. Czy i kiedy zdarzają się przerwy w dostępie do sieci.
 
- Zazwyczaj tylko w przypadku nieplanowanej awarii. Jeżeli konieczna będzie przerwa wynikła z konserwacji bądź rozbudowy infrastruktury sieciowej, klient zostanie o tym wcześniej powiadomiony. W przypadku braku dostępu do sieci wynikłego z przyczyny firmy DragonNET abonentowi przysługuje ulga w abonamencie z tytułu braku dostępu do sieci.

10. Gdzie i kiedy mogę zapłacić za świadczone usługi?
 
- Za świadczone usługi można płacić na konto firmowe, bądź osobiście w siedzibie firmy (mile widziany kontakt – ze względu na ciągła pracę w terenie ciężko zastać nas na miejscu)

11. Czy po reinstalacji systemu Windows niezbędna jest wizyta serwisanta?
 
- Niekoniecznie – zwykle konfiguracja połączenia sprowadza się do instalacji karty bezprzewodowej (każdy klient otrzymuje płytę ze sterownikami). Cały proces trwa około 2 minut i jest intuicyjny – w razie problemów nasi konsultanci poprowadzą proces telefonicznie a dla klientów mniej obeznanych w komputerach możliwa jest wizyta serwisanta w celu dokonania prawidłowej konfiguracji. U Klientów u których zainstalowane są routery i zewnętrzne urządzenia dostępowe wymagana jest jedynie poprawna instalacja karty sieciowej Ethernet.

© 2019 Copyright by DragonNET. Wszelkie prawa zastrzeżone.
© 2019 Powered & design by DragonNET.

Strona główna | O firmie | Oferta | Realizacje | Pomoc | Kontakt